Miejsce zatrudnienia:
biuro przy ul. Św. Teresy w Łodzi
Twoje zadania:
- Prowadzenie analiz efektywności operacyjnej dla linii produktowych i biznesowych w celu optymalizacji przychodów i kosztów
- Analiza konkurencji i scenariuszy rynkowych pod kontem polityki cenowej
- Proaktywna optymalizacja procesów wewnętrznych, np. obiegu gotówki
- Prezentowanie rekomendacji rozwiązań i udział w ich wdrażaniu
- Przygotowanie i realizacja kluczowych procesów zakupowych
- Negocjacje z dostawcami
- Kontrola stanów magazynowych i prognozowanie zamówień
- Udział w projekcie tworzenia hurtowni danych (BI)
Nasze oczekiwania:
- Wyższe wykształcenie kierunkowe
- Min. 1-3 lat doświadczenia na stanowisku związanym z analityką i/lub zakupami
- Doskonałe umiejętności analityczne, znajomość odpowiednich narzędzi (w tym MS Excel)
- Wysoki poziom umiejętności wywierania wpływu, negocjacji i komunikacji interpersonalnej
- Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym komunikację
Co oferujemy:
- Atrakcyjny warunki zatrudnienia
- Wspierający zespół
- Możliwość rozwoju w jednej z najbardziej dynamicznych firm medycznych
Jeśli te informacje brzmią interesująco – wyślij CV na adres: kariera@wizjamed.pl. Możesz też skontaktować się bezpośrednio z menedżerem prowadzącym rekrutację – Dominiką Banasiak, tel. 603 893 603. Chętnie odpowiemy na Twoje pytania.
W odpowiedzi na przesłane aplikacje skontaktujemy się z wybranymi osobami.