Miejsce zatrudnienia:
biuro przy ul. Św. Teresy w Łodzi lub jedna z naszych placówek w Polsce
Twoje zadania:
- Zapewnienie najwyższego poziomu obsługi pacjentów, w punkcie rejestracji oraz telefonicznie
- Prowadzenie dokumentacji medycznej, obsługa systemów informatycznych
- Doradzanie pacjentom w zakresie rozwiązań medycznych
- Dbanie o wizerunek placówki i budowanie długofalowej relacji z pacjentem
Nasze oczekiwania:
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne, empatia, aktywne słuchanie
- Wysoki poziom otwartości i zrozumienia dla potrzeb pacjentów
- Świetna organizacja pracy i współpraca w zespole
- Chęć ciągłego rozwoju – własnego i firmy
- Doświadczenie w pracy z pacjentem / klientem anglojęzycznym mogą być dodatkowym atutem
Co oferujemy:
- Atrakcyjny wynagrodzenie i elastyczne godziny pracy
- Wspierający zespół
- Możliwość rozwoju w jednej z najbardziej dynamicznych firm medycznych
Jeśli te informacje brzmią interesująco – wyślij CV na adres: kariera@wizjamed.pl.
Chętnie odpowiemy na Twoje pytania.
W odpowiedzi na przesłane aplikacje skontaktujemy się z wybranymi osobami.