BADANIA KOMERCYJNE I BEZPŁATNE NFZ

42 208 10 00

KARIERA

Ty, My, Nasza wspólna pasja

W firmie WizjaMED najważniejsza jest dla nas troska o zdrowie Pacjentów.

Najwyższą jakość usług medycznych oraz unikalne doświadczenie tych, którym je oferujemy zapewniamy poprzez nowoczesny sprzęt, innowacyjne podejście i przede wszystkim profesjonalny zespół.

Wierzymy, że misję taką może realizować zespół, w którym każdy z nas jest inny i wyjątkowy, a tym co nas łączy są cel i wspólne wartości. Cenimy tych, którzy chcą stale doskonalić swoje umiejętności i tworzyć kulturę współpracy.

Bądź sobą. Bądź częścią zespołu. Rozwijaj pasje wraz jedną z najbardziej dynamicznych firm medycznych.

wizjaMED jako pracodawca

Zespół wizjaMED tworzy około 300 profesjonalistów – lekarzy, techników, pielęgniarek, rejestratorek i doradców, a także specjalistów zawodów niemedycznych. Funkcje wspierające – takie jak finanse, marketing, HR, czy obsługa klienta są w większości zlokalizowane w naszej centrali w Łodzi. Pozostałe, medyczne stanowiska znajdują się w sieci 20 placówek w Polsce.

Nasze zindywidualizowane i empatyczne podejście do pacjenta przekładamy na kulturę miejsca pracy, które tworzymy. Wraz z rozwojem firmy zachowaliśmy rodzinną atmosferę, elastyczne formy pracy i autentyczne relacje.

 

poznaj nas

Nasze kluczowe wartości i przykłady zachowań, które je tworzą:

 


Empatia
Tworzymy miejsce pracy, w którym sami chcemy pracować, gdzie każdy może być sobą
Doceniamy, mówimy “dziękuję”
Pomagamy potrzebującym

 

Profesjonalizm
Wyprzedzamy oczekiwania klientów (zewnętrznych i wewnętrznych)
Rozwijamy swoją wiedzę i kompetencje
Dotrzymujemy umów i obietnic, dbamy o terminowość

 

 

Innowacyjność
Tworzymy nowoczesne procesy, bez nadmiernej biurokracji
Mamy innowacyjny sprzęt i systemy wspierające
Śledzimy zewnętrzne trendy

 

 

Współpraca
Jesteśmy otwarci na różne opinie
Rozwijamy umiejętności interpersonalne
Mówimy jak jest, bez owijania w bawełnę

 

 

Estetyka
Dbamy o wysoki standard i szczegóły
Tworzymy nowoczesne i przyjazne biuro oraz pracownie

 

Proces rekrutacji

Zależy nam na wzajemnym poznaniu się. Chcemy by czas, który spędzimy razem był pozytywnym doświadczeniem dla obu stron. Wierzymy, że partnerskie podejście, w połączeniu z autentycznością gwarantują właściwą decyzję co do przyszłej, długofalowej współpracy.
To także Twoja decyzja, więc zależy nam byś miał/a możliwość zebrania wszelkich informacji potrzebnych do jej podjęcia.


Etapy rekrutacji:


1. Przesłanie aplikacji.

Aplikację możesz wysłać w odpowiedzi na ogłoszenie, które zazwyczaj publikujemy na popularnych portalach – takich jak pracuj.pl czy linkedIn.com lub bezpośrednio na adres sekretariat@wizjamed.pl. Ze względu na ilość otrzymywanych aplikacji będziemy mogli skontaktować się tylko z wybranymi osobami.


2. Rozmowa lub rozmowy kwalifikacyjne.

W trakcie rozmowy możesz spodziewać przede wszystkim pytań o Twoje doświadczenia i motywację do podjęcia tej właśnie pracy.

Stosujemy tzw. rozmowę w oparciu o kompetencje, podczas której zapytamy Cię o przykłady konkretnych sytuacji obrazujących dany rodzaj doświadczeń. Przykładowe pytania:

Opowiedz o sytuacji, w której musiałaś/eś pracować pod presją czasu.
Opowiedz o wyzwaniu, gdy musiałaś/eś przekonać oponentów do swoich racji.
Przedstaw przykład zadania, w którym zarządzałaś/eś zespołem.

Ponieważ zależy nam na wzajemnym poznaniu się – w trakcie rekrutacji możemy zaproponować Ci więcej niż jedno spotkanie. Oprócz menedżera rekrutującego do swojego zespołu, możesz także mieć możliwość spotkania kierownika innego zespołu lub przyszłego kolegę z równoległego stanowiska.


3. Zadanie rekrutacyjne.

W zależności od stanowiska, częścią procesu może być zadanie, o którego wykonanie Cię poprosimy. Może być to np. przygotowanie krótkiej prezentacji lub analiza danych.


4. Decyzja o współpracy.

Jeśli obie strony zdecydują się na współpracę, przedstawimy Ci ofertę pracy.
Jeśli zdecydujemy się na innego kandydata – powiadomimy Cię o tym.


Kilka wskazówek – jak przygotować się do rekrutacji:

  • Dowiedz się jak najwięcej o nas. Poszukaj informacji na tej stronie i w innych źródłach. Zastanów się czy i dlaczego chcesz do nas dołączyć.
  • Dokładnie zapoznaj się z opisem stanowiska. Pomyśl jakie są Twoje unikalne cechy i umiejętności, które pasują do opisu. Zastanów się także czego będziesz musiał/a nauczyć się już w trakcie pracy.
  • Otrzymujemy bardzo wiele aplikacji od kandydatów – zadbaj o to, by Twoje mocne strony łatwo było odnaleźć w dokumentach aplikacyjnych, które do nas wysyłasz.
  • Przemyśl swoje kluczowe doświadczenia i przygotuj przykłady, które je obrazują.
  • W trakcie rozmowy kwalifikacyjnej postaraj się przedstawiać doświadczenia w formie 2-3 minutowych historii, wg prostego schematu STAR: Opis sytuacji (S-situation), zadanie przed którym stanęłaś/ąłeś (T-task), działania, które podjęłaś/ąłeś (A-action), efekt działań (R-result).
  • Bądź konkretna/y, wspieraj informacje danymi, nie koloryzuj. Nie obawiaj się mówić o niepowodzeniach i naukach z nich wyciągniętych.
  • Zadbaj o informacje, które Ty chcesz zdobyć w trakcie rekrutacji. Przygotuj pytania i nie wahaj się ich zadawać.

Dlaczego warto do nas dołączyć – poznaj opinie członków zespołu



Pracę w firmie rozpoczęłam od stażu, w trakcie studiów na kierunku Zdrowie Publiczne. W ciągu ostatnich 5 lat pracowałam na kilku stanowiskach, by niedawno przyjąć nową odpowiedzialność. Dziś zajmuję się za kierowaniem całą poradnią przy Św. Teresy w Łodzi. Najważniejsza w pracy jest dla mnie możliwość niesienia pomocy pacjentom. Cieszę się, żę nie będąc lekarzem, mam wciąż duży wpływ na jakość naszych usług, mogę sprawdzać się w odpowiedzialnej roli i rozwijać się jako menedżer. Kierowanie tak licznym i różnorodnym zespołem nie jest łatwe. W codziennej pracy nie zawsze jest kolorowo, ale satysfakcja z zadowolenia pacjenta jest ogromna.


Klaudia Jaworska – Kierownik Poradni


Praca w Call Center jest bardzo dynamiczna i każdego dnia trafiamy na nowe wyzwania. Muszę przyznać, że czasem, po rozmowie z pacjentem, potrzebuję wziąć głęboki oddech i zrobić sobie chwilę przerwy. Wiem jednak, że każdy pacjent jest inny i zawsze staram się go zrozumieć. Na szczęście bardzo wspiera mnie mój menedżer i koleżanki z zespołu. Kluczowa jest dla mnie elastyczność pracy. Jestem studentką 4 roku i możliwość dostosowywania godzin pracy do zajęć na uczelni bardzo mi pomaga. Poza tym cieszę się, że biuro firmy jest inspirujące i bardzo komfortowe. Nie bez znaczenia są także warunki materialne – oprócz stałej pensji mogę liczyć na premie, uzależnione od wyników moich i całej firmy.


Monika Małecka – Specjalista ds. Obsługi Pacjenta


Jako osoba z niepełnosprawnością sama jestem pacjentką i doskonale zdaje sobie sprawę jak bardzo ważne jest odpowiednie i indywidualne podejście do pacjenta. Uwielbiam tę pracę, bo mogę w niej pomóc innym potrzebującym. Moje stanowisko, chyba jak żadne inne, daje taką możliwość. Pacjenci oczekują od nas zrozumienia, empatii, a czasem bardzo nietypowego wsparcia. Zdarza mi się pomagać im w zorganizowaniu dojazdu na badanie, a w przypadku starszych osób nawet zawieźć im wyniki do domu. Nigdy nie zapomnę jednak pacjenta, który poprosił mnie bym towarzyszyła mu w trakcie całej wizyty w pracowni. Uznałam, że powinnam spełnić tę nietypową prośbę skoro jest to dla niego tak ważne.


Urszula Fraś-Chudzik – Rejestratorka Medyczna w Wilkowicach

Chcesz wykonać badanie?

Umów się telefonicznie
albo skorzystaj z e-rejestracji.

42 208 10 00

e-rejestracja

Go to top