KARIERA
Ty, My, Nasza wspólna pasja
W firmie WizjaMED najważniejsza jest dla nas troska o zdrowie Pacjentów.
Najwyższą jakość usług medycznych oraz unikalne doświadczenie tych, którym je oferujemy zapewniamy poprzez nowoczesny sprzęt, innowacyjne podejście i przede wszystkim profesjonalny zespół.
Wierzymy, że misję taką może realizować zespół, w którym każdy z nas jest inny i wyjątkowy, a tym co nas łączy są cel i wspólne wartości. Cenimy tych, którzy chcą stale doskonalić swoje umiejętności i tworzyć kulturę współpracy.
Bądź sobą. Bądź częścią zespołu. Rozwijaj pasje wraz jedną z najbardziej dynamicznych firm medycznych.
wizjaMED jako pracodawca
Zespół wizjaMED tworzy około 300 profesjonalistów – lekarzy, techników, pielęgniarek, rejestratorek i doradców, a także specjalistów zawodów niemedycznych. Funkcje wspierające – takie jak finanse, marketing, HR, czy obsługa klienta są w większości zlokalizowane w naszej centrali w Łodzi. Pozostałe, medyczne stanowiska znajdują się w sieci 20 placówek w Polsce.
Nasze zindywidualizowane i empatyczne podejście do pacjenta przekładamy na kulturę miejsca pracy, które tworzymy. Wraz z rozwojem firmy zachowaliśmy rodzinną atmosferę, elastyczne formy pracy i autentyczne relacje.
Nasze kluczowe wartości i przykłady zachowań, które je tworzą:
Profesjonalizm
• Wyprzedzamy oczekiwania klientów (zewnętrznych i wewnętrznych)
• Rozwijamy swoją wiedzę i kompetencje
• Dotrzymujemy umów i obietnic, dbamy o terminowość
Innowacyjność
• Tworzymy nowoczesne procesy, bez nadmiernej biurokracji
• Mamy innowacyjny sprzęt i systemy wspierające
• Śledzimy zewnętrzne trendy
Współpraca
• Jesteśmy otwarci na różne opinie
• Rozwijamy umiejętności interpersonalne
• Mówimy jak jest, bez owijania w bawełnę
Estetyka
• Dbamy o wysoki standard i szczegóły
• Tworzymy nowoczesne i przyjazne biuro oraz pracownie
Proces rekrutacji
Zależy nam na wzajemnym poznaniu się. Chcemy by czas, który spędzimy razem był pozytywnym doświadczeniem dla obu stron. Wierzymy, że partnerskie podejście, w połączeniu z autentycznością gwarantują właściwą decyzję co do przyszłej, długofalowej współpracy.
To także Twoja decyzja, więc zależy nam byś miał/a możliwość zebrania wszelkich informacji potrzebnych do jej podjęcia.
Etapy rekrutacji:
1. Przesłanie aplikacji.
Aplikację możesz wysłać w odpowiedzi na ogłoszenie, które zazwyczaj publikujemy na popularnych portalach – takich jak pracuj.pl czy linkedIn.com lub bezpośrednio na adres sekretariat@wizjamed.pl. Ze względu na ilość otrzymywanych aplikacji będziemy mogli skontaktować się tylko z wybranymi osobami.
2. Rozmowa lub rozmowy kwalifikacyjne.
W trakcie rozmowy możesz spodziewać przede wszystkim pytań o Twoje doświadczenia i motywację do podjęcia tej właśnie pracy.
Stosujemy tzw. rozmowę w oparciu o kompetencje, podczas której zapytamy Cię o przykłady konkretnych sytuacji obrazujących dany rodzaj doświadczeń. Przykładowe pytania:
• Opowiedz o sytuacji, w której musiałaś/eś pracować pod presją czasu.
• Opowiedz o wyzwaniu, gdy musiałaś/eś przekonać oponentów do swoich racji.
• Przedstaw przykład zadania, w którym zarządzałaś/eś zespołem.
Ponieważ zależy nam na wzajemnym poznaniu się – w trakcie rekrutacji możemy zaproponować Ci więcej niż jedno spotkanie. Oprócz menedżera rekrutującego do swojego zespołu, możesz także mieć możliwość spotkania kierownika innego zespołu lub przyszłego kolegę z równoległego stanowiska.
3. Zadanie rekrutacyjne.
W zależności od stanowiska, częścią procesu może być zadanie, o którego wykonanie Cię poprosimy. Może być to np. przygotowanie krótkiej prezentacji lub analiza danych.
4. Decyzja o współpracy.
Jeśli obie strony zdecydują się na współpracę, przedstawimy Ci ofertę pracy.
Jeśli zdecydujemy się na innego kandydata – powiadomimy Cię o tym.
Kilka wskazówek – jak przygotować się do rekrutacji:
- Dowiedz się jak najwięcej o nas. Poszukaj informacji na tej stronie i w innych źródłach. Zastanów się czy i dlaczego chcesz do nas dołączyć.
- Dokładnie zapoznaj się z opisem stanowiska. Pomyśl jakie są Twoje unikalne cechy i umiejętności, które pasują do opisu. Zastanów się także czego będziesz musiał/a nauczyć się już w trakcie pracy.
- Otrzymujemy bardzo wiele aplikacji od kandydatów – zadbaj o to, by Twoje mocne strony łatwo było odnaleźć w dokumentach aplikacyjnych, które do nas wysyłasz.
- Przemyśl swoje kluczowe doświadczenia i przygotuj przykłady, które je obrazują.
- W trakcie rozmowy kwalifikacyjnej postaraj się przedstawiać doświadczenia w formie 2-3 minutowych historii, wg prostego schematu STAR: Opis sytuacji (S-situation), zadanie przed którym stanęłaś/ąłeś (T-task), działania, które podjęłaś/ąłeś (A-action), efekt działań (R-result).
- Bądź konkretna/y, wspieraj informacje danymi, nie koloryzuj. Nie obawiaj się mówić o niepowodzeniach i naukach z nich wyciągniętych.
- Zadbaj o informacje, które Ty chcesz zdobyć w trakcie rekrutacji. Przygotuj pytania i nie wahaj się ich zadawać.
Dlaczego warto do nas dołączyć – poznaj opinie członków zespołu
Pracę w firmie rozpoczęłam od stażu, w trakcie studiów na kierunku Zdrowie Publiczne. W ciągu ostatnich 5 lat pracowałam na kilku stanowiskach, by niedawno przyjąć nową odpowiedzialność. Dziś zajmuję się za kierowaniem całą poradnią przy Św. Teresy w Łodzi. Najważniejsza w pracy jest dla mnie możliwość niesienia pomocy pacjentom. Cieszę się, żę nie będąc lekarzem, mam wciąż duży wpływ na jakość naszych usług, mogę sprawdzać się w odpowiedzialnej roli i rozwijać się jako menedżer. Kierowanie tak licznym i różnorodnym zespołem nie jest łatwe. W codziennej pracy nie zawsze jest kolorowo, ale satysfakcja z zadowolenia pacjenta jest ogromna.
Klaudia Jaworska – Kierownik Poradni
Praca w Call Center jest bardzo dynamiczna i każdego dnia trafiamy na nowe wyzwania. Muszę przyznać, że czasem, po rozmowie z pacjentem, potrzebuję wziąć głęboki oddech i zrobić sobie chwilę przerwy. Wiem jednak, że każdy pacjent jest inny i zawsze staram się go zrozumieć. Na szczęście bardzo wspiera mnie mój menedżer i koleżanki z zespołu. Kluczowa jest dla mnie elastyczność pracy. Jestem studentką 4 roku i możliwość dostosowywania godzin pracy do zajęć na uczelni bardzo mi pomaga. Poza tym cieszę się, że biuro firmy jest inspirujące i bardzo komfortowe. Nie bez znaczenia są także warunki materialne – oprócz stałej pensji mogę liczyć na premie, uzależnione od wyników moich i całej firmy.
Monika Małecka – Specjalista ds. Obsługi Pacjenta
Jako osoba z niepełnosprawnością sama jestem pacjentką i doskonale zdaje sobie sprawę jak bardzo ważne jest odpowiednie i indywidualne podejście do pacjenta. Uwielbiam tę pracę, bo mogę w niej pomóc innym potrzebującym. Moje stanowisko, chyba jak żadne inne, daje taką możliwość. Pacjenci oczekują od nas zrozumienia, empatii, a czasem bardzo nietypowego wsparcia. Zdarza mi się pomagać im w zorganizowaniu dojazdu na badanie, a w przypadku starszych osób nawet zawieźć im wyniki do domu. Nigdy nie zapomnę jednak pacjenta, który poprosił mnie bym towarzyszyła mu w trakcie całej wizyty w pracowni. Uznałam, że powinnam spełnić tę nietypową prośbę skoro jest to dla niego tak ważne.
Urszula Fraś-Chudzik – Rejestratorka Medyczna w Wilkowicach